بعد از سیلاب طبیعی منتظر سیلاب سیاسی بودیم / معاون استاندار در زمان حادثه حتی پاسخگوی تلفن نبود
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

 

علی قلی ها با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار "تهران سما" و در واکنش به اظهارات معاون عمرانی استاندار تهران اظهار کرد : در پی طغیان رودخانه میان رود در مسیر تهران - کرج که به گواه آمار و گزارش ها در 50 سال گذشته بی سابقه بوده و موجب شکسته شدن آب بندهای بتنی این رودخانه شد ، شاهد جاری شدن سیلاب از طریق ایستگاه در حال ساخت ارم سبز به خط 4 مترو تهران بودیم که برای جلوگیری از هرگونه مشکل ، باحضور لحظه به لحظه و پیگیری مستقیم شهردار تهران و خدمت گذاران مردم در شهرداری به صورت شبانه روزی و بدون وقفه کار تخلیه آب از شبکه مترو انجام شد.

وی ادامه داد: علی رغم همه تلاش هایی که توسط خدمت گذاران مردم در شهرداری تهران صورت گرفته باز هم عده ای با طرح موضوعات غیرمسئولانه و سراسر اتهام به فرافکنی مشغول شده اند .

قلی ها ادامه داد : این اظهارات از سوی فردی مطرح شده که به عنوان معاون عمرانی استاندار تهران در حین وقوع حادثه حتی از پاسخ گویی به تلفن همراه خود خودداری کرده و جواب تلفن های مسئولین مترو را نداده است .

وی خاطرنشان کرد : معاون محترم استاندار که در مصاحبه خود حتی محل دقیق وقوع حادثه را هم به درستی بیان ننموده اند خوب است برای استحضار مردم شریف تهران اعلام کنند که در زمان وقوع این سانحه در چه محلی تشریف داشته اند ؟

قلی ها تاکید کرد : به طور حتم سنگ اندازی و کلوخ های سیلاب سیاسی که در پروژه جدید برای تخریب زحمات و مجاهدت های شهرداری تهران صورت می گیرد بسیار مخرب تر از سیلاب طبیعی بوده و این بد اخلاقی ها جز کند شدن خدمات و مانع تراشی در راستای خدمت گذاری به مردم هیچ نتیجه دیگری نخواهد داشت.

وی تصریح کرد : سیلاب تهران هم نتوانست برخی مسئولان را از خواب غفلت درباره لزوم توجه به مکانیزم های حمل و نقل عمومی نظیر مترو بیدار کند و همچنان شاهدارجحیت رویکردهای سیاسی بر منافع مردم هستیم .

وی با بیان اینکه برخی به دنبال ایجاد احساس ناامنی در مردم هستند تاکید کرد : افراد نباید به صرف داشتن جایگاه و یا ارتباطی خاص در زمینه بر زبان آوردن اظهارات غیرمسئولانه مصون باشند و موارد مستند این بداخلاقی ها برای ارائه به مراجع ذی صلاح در حال تدوین و گردآوری است.


نظرات شما عزیزان:

بهروز
ساعت8:11---29 فروردين 1391
اقا هميشه اينجوري بود نزديك انتخابات هست بايد اوضاع اينطوري بشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب